tirsdag 9. august 2016

Jordan Catalano i mitt hjerte





Det er så morsomt å sette sitt eget preg på klær, så etter at jeg har brukt den hjemmelagde Noora pluss William-genseren min nesten ihjel, måtte jeg lage meg et plagg til.

Det ble en t-skjorte med "Jordan Catalano" på.
Er det flere enn meg som husker den fantastiske serien "My so-called Life," eller "Angela" som den het her i Norge? Den gikk etter skoletid sent på nittitallet, og jeg satt klistret til skjermen!



Den deilige forelskelsen mellom Angela Chase og bad boy Jordan Catalano var helt fantastisk når man var femten år. For ikke å snakke om den kule grunge-moten, musikken og de dyktige skuespillerne. Jeg ELSKET kordfløyel-jakka til Jordan og Angelas røde bob.

Det er noen år siden jeg så serien sist, men det er på høy tid å ta den frem igjen.


Og hvis du er en Skam-fan som meg, MÅ du se svenskenes versjon: Portkode 1321 og Portkode 1525. Sesong 2 er vesentlig bedre enn sesong 1, men få med deg den første sesongen allikevel. Jeg så begge sesongene på to kvelder...

Du finner begge sesongene på NRK.



Et lite tittetips fra meg der, nå er det natta for meg, for det er ikke bare bare å begynne på jobb igjen etter fem uker...

Sov godt!










1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!