onsdag 19. oktober 2016

Høstgull - og Botaniske Hage





"Jamen, mamma, hvor er jeg da?!"
Storebror var ikke så fornøyd med ikke å se sitt eget bilde fra helgens utflukt, så da må mor vise han at joda, du var med du og, skjønner du.

Botanisk Hage er virkelig flott nå, hvertfall det lille vi rakk å se av den, da store deler av tiden vår gikk med til å kaste løv på hverandre og se på T-rex.
Men denne gangen fikk jeg med meg gutta mine inn i Palmehuset og Victoriahuset. Deilig med litt tropisk varme i sure oktober!

Så mange fine vekster! Store, grønne kaktuser, paradisblomster, bougainvillea, palmer og alt mulig rart jeg ikke vet hva heter. Vet ikke hva det er med å være steder med så mye grønt, men det bare inspirerer meg.

Etter rusleturen på museet og i parken spiste vi pizza med vår lille kusine og Bæmmæm, og da vi kom hjem var alle litt røde i kinnene og trøtte i øynene. En helt topp søndag!






Arkitekturen er også så særegen i Botanisk Hage, slik at det gir en ekstra dimensjon til det å rusle rundt. Spesielt Palmehuset er veldig fint. Jeg liker godt det industrielle preget, stålet og ornamenteringen. Også er det såpass lite at det blir sjarmerende.

Viktig å nyte de vakre fargene før de blir dekt av det hvite kalde jeg ikke er så veldig glad i...










1 kommentar:

  1. The actual rolex daytona replica may be the Glashutte, Germany-based brand's very first "chronometer" watch. Many people think about "chronometer" wrist watches to become licensed through COSC within hublot replica sale, however that's not usually the situation. There's also German born chronometer wrist watches that reflection the actual COSC omega replica and therefore are licensed through the Glashutte Observatory. The actual watch store Wempe that additionally creates replica watches sale below their property content label -- evidently setup the accreditation division within the Glashutte Observatory within rolex replica 2006 made to check wrist watches which drop inside particular overall performance needs below DIN 8319 requirements. Whilst German born as well as swiss replica watches chronometers each reveal the actual every day price outcome optimum selection of without 4 or even in addition 6 mere seconds daily, there's an replica watches sale distinction.

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!