søndag 6. november 2016

Fetsund i blåtimen







Far i huset har bursdag idag (hurra!), og etter en veldig koselig lunsj med familie på Olivia på Tjuvholmen, dro vi hjem i snøværet og slappet av.

Vinteren kom over natten tidligere i uka, og her ligger snøen hvit. Plutselig ble det vinter, og jeg bestilte meg antrekk til mine tre (!) julebord i dag, i tillegg til å begynne å glede meg til juleferie for alvor!

Utpå ettermiddagen dro jeg på meg lue og jakke og tok med meg kamera ut i skumringen. Jeg føler jeg er inne i en dårlig foto-mojo for tiden, noe som sikkert henger sammen med at det stort sett er for mørkt og for liten tid til å komme ordentlig inn i det. Jeg må virkelig klare å rydde litt mer fritid i kalenderen...




Fetsund Lenser svikter aldri, og jeg rakk akkurat å knipse litt før det ble altfor mørkt.
Det er noe spesielt med lyset når blåtimen kommer, og det er minusgrader ute.
Kalde, grå stå som bare står og venter på å forsvinne under tung snø og trær med noen glisne løv hengende igjen.






Nok en ny uke i morgen!
Å, arbeidslyst, kom treng deg på osv.

Ha en fin søndagskveld!
Serie, lasagne og snop her i gården :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!