mandag 14. november 2016

Interiørglimt fra en lørdag





Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på et lite interiørinnlegg...
Det har ikke vært det letteste å få til syns jeg, med lange dager og mørkt når man drar på jobb og mørkt når man kommer hjem. Men denne helgen skinte sola inn i stua vår, og jeg klarte til og med å få ryddet litt!

Jeg ser at jeg kunne støvsugd litt kanskje, med skitt samma, lykkelige hjem har møkkete gulv.
Er det ikke slik?





Det skjer ikke så mye spennende på interiørfronten her hjemme for tiden.
Jeg får liksom dosen min på jobb med mange ulike prosjekter og mye jobbing også på kveldstid.
Men jeg har et håp om å få planlagt litt i forhold til oppussing av badene våre.
Målet er å lage kule bad på budsjett, noe som kanskje kan inspirere andre og. Men for å få til det, må man ha tiiiiiid!

Har en drøm om at jeg skal få til å pusse opp soverommet vårt samtidig som vi tar badene.
Vi har bad i tilknytning til vårt soverom, og det hadde vært så deilig å få lagt et fint teppe på gulvet og malt veggene i en litt hyggeligere farge. Men, som sagt, jeg må bare ha litt tid til planleggingen!

(Monsteraen min får gjennomgå når den ofte brukes som jungel for diverse mer eller mindre farlige dyr, samtidig som den er et yndet sted å parkere småbilene under).





Klarte også å fange gutta mine i et idyllisk bilbaneøyeblikk i helgen, jeg kan ikke tro at de har blitt så store!


Ha en fin mandag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!