mandag 2. januar 2017

Siste rest og ny start




Siste rest av julepynten er pakket ned for denne gang, og mor kan puste igjen.
Det er så rart at julepynt bare blir helt feil når hverdagen er rett rundt hjørnet.
I år syntes jeg de julerøde putene ble for mye, så jeg kjøpte noen litt mer avdempede, og syntes det ble rolig og fint.

Nå er de pakket ned sammen med dorullnisser, konglepynt med pålimt glitter og alt det andre som kommer frem i julen. Nå er jeg klar for rene vinduskarmer og ryddig stue.





Her har vi enda ikke hatt snø, så jeg tror jo at våren er i anmarsj. Det stemmer vel ikke helt, og før jeg vet ordet av det, har vi sikkert en halv meter med snø. Jaja, det hadde jo vært litt trist om gutta måtte oppleve en hel vinter uten noe snø. Selv om mor selv klarer seg fint uten.


Første arbeidsdag, kom og ta meg med storm! Phu...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!