tirsdag 14. februar 2017

Stockholm Furniture Fair




//Ferm Living

Jeg tilbragte to fulle dager på Møbelmessen i Stockholm forrige uke, og fikk påfyll av masse inspirasjon. Jeg trasket messehallene opp og ned, og tror dette er det året jeg har fått mest ut av messen. Det er alltid inspirerende å se hva de ulike produsentene gjør meg standene sine, og i år var det et stort mangfold.

Her kommer en hel bunke med bilder av noen av høydepunktene for meg.
Bildene er ikke av de aller beste, men håper det kan være gøy å se for noen allikevel.


 //Ferm Living
 //Hay
 //Adea








Note Design Studio designet i år designbaren med fullt fokus på rosa, peach og nudes. 
Morsomt og gjennomført.

Superstylisten Lotta Agaton stod for Trendutstillingen 2017/18 med overraskende kontraster og materialer. Ulike rom var innredet med deilige farger og uventede innslag. Veldig kult!


//Trendutstillingen - Lotta Agaton

 //Friends and Founders
 //Please wait to be seated
 //Gubi
 //Ege Tepper

Kinnarps vant prisen for beste stand 2017, og de hadde slått til med full colorblocking.

 //Kinnarps


Alltid gøy i Stockholm!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!