onsdag 1. februar 2017

Sykdom og blomster på hell







Ugh, sykdom i heimen, så her er det soving og jobbing som står på planen. Syns jeg har vært mye syk i det siste, og er lei av å føle meg pjusk. Nå er det influensaen som herjer. Jeg var så tøff i går, og var sikker på at jeg skulle klare å komme meg på jobb i dag. Men hele kroppen verker og hodet kjennes ut som det skal trille ned fra skuldrene. Æsj!

Men i morgen! Da er det en ny dag! Og da har jeg flere avtaler, så da MÅ jeg bare være frisk.





Blomstene er fra helgen, så de er ikke så friske lenger, de heller.
Men så utrolig deilig det er at det begynner å bli lysere!
Nå er det jo til og med lyst klokken åtte om morgenen. Det er hverdagslykke det!


Håper du har en fin dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!