lørdag 6. januar 2018

Jula må ut!





Det ligner ikke meg å ha juletreet stående til langt over nyttår, men vi hverken orket eller hadde tid til å fjerne det forrige helg, så da ble det stående til i dag. I tillegg til at Storebror insisterte på å ha det en uke til. Men nå var det så tørt og sprøtt at det knapt var grønt lenger, så nå måtte det ut på terrassen.

Det er så deilig å få alt ut. Få vasket litt, ryddet, fikset og liksom begynt litt på nytt.
Det er en klisjé, men allikevel så sant; nå er det blanke ark og nye muligheter! Jeg har som vanlig noen nyttårsforsetter, de kan jeg fortelle om en dag snart.

Jeg har benyttet meg av salget til å kjøpe nye puter til sittebenken på kjøkkenet.
De gamle har vært der siden vi flyttet inn, så det var helt innafor å kjøpe noen nye. Jeg har gått for farger som kanskje ikke er helt meg, men jeg tror det blir fint. Jeg begynte å bli litt lei av de mint-lysgrønn-salvie-fargene som her vært der inne i fem år nå.
Jeg tror dette blir veldig fint! Prøver å få tatt noen bilder i lyset i morgen ;)





For et år siden kjøpte jeg en spesiell lampe på salg, en lampe jeg hadde siklet på lenge. Tiden gikk og den ble stående på kontoret og støve ned. I dag fikk den komme opp av esken, og jeg viser bilder av hvordan det ble veldig snart. Den ble kjempekul!

Store deler av lørdagen vår har gått med til å få orden i saker og ting, så da gutta ba på sine knær om å få dra til Bæmmæmm, syns vi det var en helt topp idé!
Mannen og jeg har hatt date på indisk restaurant, og nå er det Playstation og TV2 Sumo. Helt ok lørdagskveld ;)

Jeg sliter tydeligvis fremdeles med å få tid til å blogge i ukedagene, men jeg jobber med saken.


God lørdagskveld!






1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!