mandag 1. januar 2018

Velkommen 2018







Nyttårsaften ble tilbragt hjemme på rolig vis, med en god middag, et par filmer og myyyyeeee venting. For første gang klarte begge guttene å holde seg våkne helt til midnatt, og Lillebror var helt grå i ansiktet da alt var overstått. Men det var visstnok såååå verdt det. Stjerneskudd var helt topp, og rakettene likeså.

Den siste raketten vår veltet i snøfonna og ble først sendt mot garasjen til naboen, og deretter mot oss. Storebror mente han fikk noe på kinnet, men det gikk heldigvis bra. De hadde beskyttelsesbriller på begge to, men jeg syns allikevel det er skummelt. Vi har ikke skutt opp egne raketter før, bare sett på alle andre sine, og etter i går tror jeg vi går tilbake til det. Mulig jeg er pysete, men jeg syns det er så skummelt.



De obligatoriske bildene av stjerneskudd med lang lukkertid måtte selvfølgelig taes i år også!

I morgen er det jobb igjen, og det spørs om jeg er helt klar for det.
Jeg blir trøtt bare av å tenke på å stå opp før klokka seks. Gutta har vært så greie å sove til både ni, ti og til og med halv elleve denne ferien, så nå er vi veldig bortskjemte hele gjengen!

Nå har jeg klart å blogge to dager på rad, så dette må vel sies å være fremskritt eller?
Jeg er klar for 2018!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!