onsdag 17. mai 2017

17. Mai 2017





En fin dag er over!
Dagen startet tidlig med forberedelser som vi ikke hadde rukket, så allerede klokken seks i morges var vi igang med rydding, vasking av bad, borddekking og blomsterplukking. Jeg hadde ikke rukket å handle inn blomster, så da var det bare å kle på seg og gå ut og plukke hvitveis og litt bjørkeløv. Jeg syns jo det er det fineste uansett.

Dagen gikk fort, med toggåing, isspising, konkurranser og koselig middag. I dag var Storebrors første år i skoletoget, og det var stor stas!

Nå er føttene mine såre etter en hel dag i bunadssko, og jeg tror jeg må finne senga mi. Den er for øyeblikket okkupert av hvertfall én gutt som ikke ville finne roen i sin egen seng.

I morgen tror jeg blir en tøff dag.. Men ikke lenge til helg nå!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!