torsdag 25. mai 2017

Hagearbeid






Nesten alt vi har sådd har fått kommet i nye potter, og jeg tror det jeg har gjort heter prikling..
Som sagt, jeg aner ikke hva jeg driver med, men agurkplantene har faktisk vokst en del allerede fra søndag, da disse bildene ble tatt!

Jeg bekymrer meg litt for at selve stammen på dem er så tynne, det var det som tok knekken på dem i fjor. Men jeg kniper av de øverste bladene, sånn at den skal bruke mer energi på å bli tykkere nederst. Tror jeg leste et sted at det var lurt...





Min lille plantegutt er som vanlig med, og hjelper til med godt humør.
I dag har vi også fått en plante med gule bringebær fra snill tante, den må jeg få i jorden i morgen. Foreløpig har den fått vann i søppelsekken, og jeg håper den tåler det. Inne har vi nå fått oss et lite plantebord, som alle passer godt på. Nå som det er så varmt, er det på tide å få en del ting ut, jeg ser hvertfall at sukkerertene er klare for å komme ut.






Så deilig det er med fridag midt i uka!
En liten jobbedag igjen i morgen, så er det helg igjen!












SaveSave

1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!