søndag 28. mai 2017

Sol og åpen verandadør






For et nydelig vær det har vært denne helgen!
Åpne dører og vinduer, plaskebasseng, hagearbeid, grilling, løping inne med sko, krangling, rop, skrik og skrål. Akkurat sånn det skal være.

Min snille svigermor hadde plukket blomster til meg på fredag da hun passet barnebarn, og de står så fint enda. Nå er endelig markblomst-sesongen her, og jeg slipper å kjøpe blomster på fredagene.
Det er hverdagslykke det!






Sukkererter og tomater har kommet ut i grønnsakshagen denne helgen, og det tetter seg virkelig til med fine blomster i min ville hage. Jeg har kjøpt meg en syrinbusk denne helgen, og hvorfor har jeg ikke gjort det før? Kostet jo nesten ingenting på Plantasjen jo :)

Nå gleder jeg meg til lilla blomster som lukter deilig til neste år! Regner ikke med å få noe denne sesongen.

Straks ny uke, bare å brette opp ermene!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!