mandag 22. mai 2017

Konfirmasjonsfotografering






Forrige helg fotograferte jeg en kul, ung herremann som var konfirmant.
Vi hadde fokus på portrettbilder og familiebilder, og han var en drøm å fotografere!
Kjempeflink til å posere, naturlig på bilder og veldig godt blikk!

Lurer på om selfietidene gjør at dagens femtenåringer er bittelitt flinkere til å stå foran kamera enn det jeg var på samme alder...

Uansett, her kommer et lite knippe av hva jeg brukte noen timer av lørdagen min på forrige helg.








Skulle du ønske bilder av din konfirmant, er det bare å ta kontakt. 

På denne jobben var jeg sammen med konfirmanten og selskapet i nøyaktig to timer, så det var raskt unnagjort! Jeg tror konfirmanten koste seg, og jeg håper han kan se på bildene og huske en fin dag!






1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!